_
Jako 1. je nutno seznámit se s použitím a údržbou mechanismu
a stejně tak je POVINNOST s tím obeznámit svého zákazníka, uživatele !!!
POUŽITÍ - informace ZDE VSTUPTE
ÚDRŽBA - informace ZDE VSTUPTE
1) Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
2) Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle na adresu provozovny, prodávajícího.
3) K reklamaci je nutné přiložit veškeré doklady o koupi zboží, jehož vady jsou reklamovány.
4) Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
5) Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 21 dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.